ඉන්දුනීසියාවේ බතික් එයාර් ගුවන් නියමුවන් අතරමග නින්දට

ඉන්දුනීසියාවේ ගුවන් නියමුවන් දෙදෙනා මිනිත්තු 28 ක් පියාසර මැද නින්දට වැටී ඇති බව සොයා ගැනීමෙන් පසු දේශීය ගුවන් සේවය වන බතික් එයාර් ගැන විමර්ශනය කරයි. තාවකාලිකව අත්හිටුවා ඇති පුද්ගලයින් දෙදෙනා ජනවාරි 25 වන දින සුලවේසි සිට ජකර්තා අගනුවර දක්වා පියාසර කරමින් සිටියදී නින්දට වැටුණි. ඔවුන්ගෙන් එක් අයෙක් තම අලුත උපන් නිවුන් දරුවන් රැකබලා ගැනීමට උදව් කිරීමෙන් වෙහෙසට පත්ව සිටි බව වාර්තා වේ. එයාර්බස් ඒ 320 යානය කෙටි කලකට මාර්ගයෙන් ඉවතට පැන ගිය නමුත් මගීන් සහ කාර්ය මණ්ඩලයේ 153 දෙනාම නිරුපද්‍රිතව ආරක්ෂිතව ගොඩ බැස්සේය. 32 හැවිරිදි ගුවන් නියමුවා ගුවන් යානය පිටත් කර පැය භාගයකට පමණ පසු විවේකයක් අවශ්‍ය බව පවසමින් යානය පාලනය කර ගන්නා ලෙස සිය සහායක නියමුවාට පවසා ඇත. ප්‍රවාහන අමාත්‍යාංශයේ වාර්තාවකට අනුව 28 හැවිරිදි සහය නියමුවා එකඟ විය. නමුත් සහය නියමුවාට නොදැනුවත්වම නින්ද ගියේය. වාර්තාවට අනුව, ඔහුගේ බිරිඳ මාසයක් වයසැති නිවුන් දරුවන් ප්‍රසූත කර ඇති අතර ඔහු ළමා රැකවරණය සඳහා උදව් කරමින් සිටියේය. ජකර්තා ගුවන් ගමනාගමන පාලක බතික් එයාර් A320 ගුවන් යානයේ නියමු කුටිය සම්බන්ධ කර ගැනීමට ඔවුන්ගේ අවසන් පටිගත කළ සම්ප්‍රේෂණයෙන් පසුව උත්සාහ කළ නමුත් ප්‍රතිචාරයක් ලැබී නොමැත.

එම ගුවන්විදුලි නිශ්ශබ්දතාවය විනාඩි 28 ක් පැවතියේ ප්‍රධාන නියමුවා අවදි වන තෙක් සහ ඔහුගේ සහායක නියමුවා ද නින්දට වැටී ඇති බව වටහා ගන්නා තෙක් ය. ගුවන් යානය කෙටි කලකට මාර්ගයෙන් ඉවතට පැන ඇති බවද ඔහු සොයා ගත්තේය. පසුව ජකර්තා නුවරින් ලැබුණු ඇමතුම්වලට ප්‍රතිචාර දැක්වූ නියමුවන් යානය ආරක්ෂිතව ගොඩ බස්සවා ඇත. පියාසර කිරීමට පෙර වෛද්‍ය පරීක්ෂණ මගින් නියමුවන් පියාසර කිරීමට සුදුසු බව සලකනු ලැබීය. ඔවුන්ගේ රුධිර පීඩනය සහ හෘද ස්පන්දන වේගය සාමාන්‍ය මට්ටමක පැවති අතර මධ්‍යසාර පරීක්ෂණ ඍණාත්මක විය. නමුත් ගුවන් නියමුවන් සම්පූර්ණයෙන්ම විවේකයෙන් සිටින බවක් පෙනෙන්නට තිබුණත්, ඔවුන්ගේ විවේකයේ ගුණාත්මක භාවය හොඳද යන්න තීරණය කිරීමට පරීක්ෂණ අසාර්ථක වූ බව ගුවන් සේවා විශේෂඥ ඇල්වින් ලී බීබීසී ඉන්දුනීසියානු සේවයට පැවසීය. බතික් එයාර් තම කාර්ය මණ්ඩලයේ විවේක කාලය කෙරෙහි වැඩි අවධානයක් යොමු කළ යුතු බව ඉන්දුනීසියාවේ ගුවන් ප්‍රවාහන ප්‍රධානී එම් ක්‍රිස්ටි එන්ඩා මුර්නි ප්‍රකාශ කිරීමත් සමඟ මෙම සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් බලධාරීන් දැන් බතික් එයාර් සමාගම කෙරෙහි “දැඩි ලෙස තරවටු” කර ඇත. බතික් එයාර් පවසා ඇත්තේ එය “ප්‍රමාණවත් විවේක ප්‍රතිපත්තියක් සමඟ ක්‍රියාත්මක වන” බවත් “සියලු ආරක්‍ෂිත නිර්දේශ ක්‍රියාත්මක කිරීමට කැපවී සිටින” බවත්ය. 2019 දී, නියමුවා ක්ලාන්ත වීමෙන් පසු එම ගුවන් සමාගමට හදිසි ගොඩබෑමක් කිරීමට සිදු විය.

administrator

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *